Para mrówek/ A Pair Of Ants

Pewnego dnia, przechadzając sobie po lesie           One day, going through in the forest
spotkałam romantyczną parę mrówek,                    I met a romantic pair of ants,
które spożywały swą wieczerzę.                              who were eating their supper.
Przy kopcu, pijąc mały, wodny trunek.                    On the mound, drinking a little, aquatic liquor.

Mrówki, nie zwracając na mnie uwagi                    Ants, didn't take a notice to me,
powoli ze smakiem delektowały się liściem.           delectable a leaf with  taste.
A ja, nie chcąc zniszczyć ich rangi                          And I, to not destroy their rank,
odeszłam powoli, by ich nie spłoszyć.                     left slowly, to not startle their.

Lecz coś urzekło mnie w tych mrówkach.              But something charmed me in these ants.
Jakaś magia czy mara?                                            Some magic or a dream?
Nie wiem.                                                                I don't know.

Tak więc podeszłam jeszcze raz,                            So I came again,
myśląc, że ich spłoszę.                                           thought, I'll startle their.
Lecz mrówki nie uciekły w las.                             But these ants didn't run to the forest.
Zostały.                                                                  They stayed.
Dziwne, nieprawdaż?                                            Strange, isn't it?

Mrówki jedząc liścia, patrzyły sobie w oczy.        Ants, eating a leaf, have looked into their eyes.
Nie obchodził ich złowrogi świat.                         The sinister world didn't concern their.
A ja, rozumiejąc ich, odeszłam,                              And I leave, understand them,
by nie przeszkadzać zakochanym.                         to not disturb to lovers.

"Miłość w ich sercach broczy,                                "The love is bleeding in their hearts,
a rozum zapomina o ich niebezpieczeństwie"         and a mind forgets about their dangerous".
Odpowiedziałam w myślach, odchodząc.               I answered in my mind, leaving.

~Lilianlola~







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Mojego Życia/ A Way Of My Life (Piosenka/Song)

***

Roma Shane Ryan

Sherlock