"Always Say" ("Zawsze mów")- Song (Piosenka)

1 My dreams are always with me
 (Moje marzenia są zawsze ze mną)
  but sometimes I lose them in a desert.
 (ale czasami gubię je w pustyni).
  I don't care about it,
 (Nie dbam o to),
  cause I've got you.
 (bo mam Ciebie).

Choir (Refren):

Always say the truth, cause it helps you
(Zawsze mów prawdę, to pomaga).
 Always say my name, when you need me.
(Zawsze powiedz moje imię, kiedy mnie potrzebujesz).
 Always be there for others, when they need you.
(Zawsze bądź dla innych, kiedy potrzebują Cię).
 And all the world will thank you.
(I cały świat podziękuje Ci).
 And I'll love you forever.
(A ja będę kochać Cię na zawsze).
 'For better, for worse...forever.
(Na dobre, na złe, na zawsze).

2  You light up my face with happiness.
   (Sprawiasz radość na mojej twarzy).
    Always you understand me.
   (Zawsze mnie rozumiesz).
    Sometimes you cry on your bad days.
  (Czasami płaczesz w swoich złych dniach).
    Don't give up- you've got me.
  (Nie poddawaj się-masz mnie).

Choir (Refren):
Always say the truth, cause it helps you.
(Zawsze mów prawdę, to pomaga).
... (x2)

3 We are in the World Ocean,
  (Jesteśmy w oceanie świata),
   somewhere alone with our thinking.
 (gdzieś sami z naszymi myślami).
  We aren't alone-we've got ourselves.
 (Nie jesteśmy sami-mamy siebie).

End (Końcówka):

 All the World is against of us,
(Cały świat jest przeciwko nam)
 but we've got ourselves.
(ale mamy siebie).
 People don't understand us,
(Ludzie nie rozumieją nas)
 but we've got ourselves.
(ale mamy siebie).

~Lilianlola~


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Mojego Życia/ A Way Of My Life (Piosenka/Song)

***

Roma Shane Ryan

Sherlock