The dialog with a dog and a cat/ Dialog z psem i kotem


Sally (cat/ kot): - Molly, tell me do you like me?/ Molly, powiedz mi czy ty mnie lubisz?          
Molly (dog/ pies): - Yes, of course, my friend./ Oczywiście, moja przyjaciółko.
Sally:- And do you love me?/ A czy ty mnie kochasz?
Molly: - I love you Sally,/ Kocham cię Sally,
             but I don't love you as a lover. / ale nie kocham cię jak kochanka.
             You are only my friend,/ Ty jesteś tylko moją przyjaciółką,
             who can laugh me/ która rozbawia mnie
             when I have a bad day./ kiedy mam zły dzień.
             Your smile is shining like a star,/ Twój uśmiech lśni jak gwiazda,
              while the night is bright./ gdy noc jest jasna.
              You are my muse,/ Jesteś moją muzą,
              who enlighten me in my dark mind./ która oświeca mnie w moim ciemnym umyśle.
              You are the wind,/ Jesteś powietrzem,
              which is pushing me to realise my dreams./ który pcha mnie do realizacji marzeń.
              You are the fire,/ Jesteś ogniem,
              which is burning me to fight./ który rozpala mnie do walki.
              You are the water,/ Jesteś wodą,
              which sooth my pain./ która koi moje rany.
              You are the earth,/ Jesteś ziemią,
              which is growing with me/ która rośnie razem ze mną
               in our childhood./ w naszym dzieciństwie.
              You are everything for me./ Jesteś dla mnie wszystkim.
              I can calculate that without the end./ Mogę wyliczać tak bez końca.
              But we haven't a time for that./ Ale nie mamy czasu na to.
              I just say you are my hope / Powiem tylko, że jesteś moją nadzieją
              which I can always count./ na którą mogę zawsze liczyć.

We should learn from that pair of friends,/ Powinniśmy uczyć się od tej pary przyjaciół,
because (as the Platon said):/ ponieważ (jak Platon powiedział):
"A good friend is a gift from heaven"./ "Dobry przyjaciel jest darem nieba".
You can always count on him/her/ Możesz zawsze na niego/nią liczyć
even in the poor./ nawet w biedzie.

Karolina (Caroline) "Lilianlola" Czaplińska






           


           
             
           
           

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Mojego Życia/ A Way Of My Life (Piosenka/Song)

***

Roma Shane Ryan

Sherlock