Life as wine / Życie jak wino

Life is as wine.      
Sometimes it is sweet as honey when something is going to your mind.
But sometimes it is bitter as a lemon when malice of fate is tracking down you.
So taste it and describe your wine by one word. 

I can't tell you how is your wine- you have to choose between once and second. 
I know how is mine.
It is full of sweet. 
And how is yours?
Is it full of sweet or full of sad?
Tell me and
I will tell you what you have to do. 

In Polish (Po Polsku):

Życie jest jak wino.
Czasami jest słodkie jak miód kiedy coś idzie po twojej myśli,
ale czasami jest gorzkie jak cytryna gdy złośliwość losu cię namierza.
Więc skosztuj go i opisz swoje wino jednym słowem.

Nie mogę ci powiedzieć jakie jest twoje wino- ty musisz wybrać pomiędzy jednym a drugim.
Wiem jakie jest moje.
Pełne słodyczy.
A jakie jest twoje?
Czy jest pełne słodyczy czy pełne smutku?
Powiedz mi
a ja ci powiem co musisz zrobić. 



Old version- Starsza wersja (21.08.2014)

Life is as a wine.
Sometimes it is sweet as a honey
when something is going on yourself,
but sometimes it is bitter as a lemon
when malice of fate is tracking down to you.
So taste it and tell,
is that wine is honey or lemon.

I can't tell you how is your wine-
that you must choose between once and the second.
I know how is mine- it is a full of sweets.
And how is your? Is that a full of sweet
or maybe a full of sad?
Tell me and I will tell you
what do you must correct in your life,
to have a similar wine like mine.

In Polish (Po polsku):
Życie jest jak wino.
Czasami jest słodkie jak miód
kiedy coś idzie po twojej myśli,
ale czasami jest gorzkie jak cytryna
kiedy złośliwość losu cię namierza.
Więc skosztuj go i powiedz,
czy to wino jest miodem czy cytryną.

Nie mogę ci powiedzieć jakie jest twoje wino-
to ty musisz wybrać pomiędzy jednym, a drugim.
Ja wiem jakie jest moje- jest pełne słodyczy.
A jakie jest twoje? Czy jest pełne słodyczy
czy może pełne smutku?
Powiedz mi, a ja ci powiem
co musisz poprawić w swoim życiu,
by mieć podobne wino do mojego. 


Napisany (Wrote)- 20.08.2014 
Korekcja (Correcting)- 20.11.2018 

~Lilianlola~ 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Droga Mojego Życia/ A Way Of My Life (Piosenka/Song)

***

Roma Shane Ryan

Sherlock